tu nie jest szaro!

Blog o tematyce szeroko rozumianej kultury, tego, co dzieje się wokół, jak jest odbierane (głównie przeze mnie samą)... również z własnego podwórka- czyli Białegostoku.

niedziela, 15 listopada 2009

Po pierwsze!

Witam, serdecznie i gorąco! Tak oto istnienie mojego bloga stało się faktem. Zastanawiałam się nad tym czego mógłby dotyczyć blog, o czym miałyby być moje posty. Doszłam do wniosku, że będę pisała o tych poczynaniach kulturalnych, które mnie w jakiś sposób urzekły, wywołały jakieś emocje. Żeby się nie zawężać i ograniczać będę brała pod uwagę wymiar ogólnoświatowy, ale postaram się nie stracić z pola widzenia mojego ukochanego Białegostoku.
Póki co pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania!

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna